ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΔΙΚΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ
ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΚΕΝΤΡΟΥ
Η Δέλλιου Βασιλική αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Τεχνολογικού Ιδρύματος (ΑΤΕΙ) Ηπείρου. Παρέχει υπηρεσίες λογοθεραπείας σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες με στόχο την αξιολόγηση, την πρόληψη και την αντιμετώπιση των διαταραχών λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας.
Καθώς έχει εκπαιδευτεί στην καλλιέργεια την φωνολογικής επίγνωσης μέσω του προγράμματος «Rocket-lexia» παρέχει ατομική και ομαδική υποστήριξη σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία.
Οι μέθοδοι στις οποίες έχει επίσης εκπαιδευτεί είναι το εναλλακτικό γλωσσικό πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ, το πρόγραμμα Cygnet, που αφορά την υποστήριξη γονέων και αδελφών για την καλύτερη κατανόηση του Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και το μοντέλο Gordon «Τα μυστικά του αποτελεσματικού δασκάλου-γονέα», που στοχεύει στη δημιουργία ενός οικογενειακού περιβάλλοντος που θα προάγει στα παιδιά την υπευθυνότητα, τη συνεργασία, την αυτοπειθαρχία, την αυτονομία, τη δημιουργικότητα και το κοινωνικό ενδιαφέρον αλλά και στη δημιουργία μιας ουσιαστικής και αρμονικής σχέσης γονέα-παιδιού, ώστε τα αναπόφευκτα προβλήματα της ζωής να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά και πολιτισμένα.
Η Τσίγγανου Ιωάννα είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του τμήματος ψυχολογίας του ΑΠΘ με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή. Πιστεύει στη δια βίου μάθηση και εκπαίδευση και παρακολουθεί συστηματικά εκπαιδευτικά σεμινάρια και συνέδρια.
Έχει παρακολουθήσει 4ετή εκπαίδευση στην ατομική και ομαδική ψυχοθεραπεία μέσω ψυχοδράματος, ενώ από το 2016 εκπαιδεύεται στην αφηγηματική ψυχοθεραπεία.
Δραστηριοποιείται ως ψυχολόγος από το 2007 και έχει εργαστεί σε μεταδευτεροβάθμιες εκπαιδευτικές δομές, μονάδες ειδικής αγωγής και μονάδες ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης. Τρέφει ιδιαίτερη αγάπη για το συντονισμό των ομάδων γονέων, πιστεύοντας βαθιά στην ανάγκη των γονέων για μοίρασμα σκέψεων και συναισθημάτων, παρέχοντας υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης και ειδικής διαπαιδαγώγησης σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες.
Η Μαρία Μιχαλάκου αποφοίτησε από το τμήμα Εργοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΤΕΙ) Αθηνών και είναι εγγεγραμμένο μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών. Μέχρι και σήμερα έχει κλινική εμπειρία σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με διαταραχές όπως:
- μαθησιακές δυσκολίες
- γραφοκινητικές δυσκολίες
- δυσκολίες οπτικοκινητικού συντονισμού
- διαταραχή του συντονισμού των κινήσεων
- διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος
- διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερικινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)
- διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και συνέδρια, αναφορικά με την επιστήμη της Eργοθεραπείας και της Eιδικής Aγωγής, με πιο χαρακτηριστικά τα σεμινάρια των γραφοκινητικών δυσκολιών και το 1ο κύκλο της εκπαίδευσης στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση(S.I), ενώ αρχές καλοκαιριού έχει προγραμματίσει την παρακολούθηση και του 2ου κύκλου.